Вживання полівітамінів може привести до раку
Употребление полівітамінів може не тільки не поліпшити здоров’я, але і привести до раку. Шведські учені виявили, що ризик захворіти раком грудей вище у жінок, що приймають полівітаміни, чим у тих, хто ними не користується взагалі.
"Использование полівітамінів настільки сьогодні поширено в суспільстві, що знати відповідь на вопрос: чи впливає це на розвиток, наприклад, раки грудей, представляється дуже важным", – пояснила Сюсанна Ларссон з науково-дослідного медичного Каролінського інституту, передає РІА "Новости" з посиланням на шведську пресу і American Journal of Clinical Nutrition.
Виводи учених попередні і вони зроблені після спостереження за шведськими жінками середнього віку і старше, ніхто з яких раком грудей не страждав. З кінця 90-х років протягом десяти років 35 тисяч учасниць дослідження відповідали на самі різні питання учених, що стосувалися їжі, стилю життя і відношення до вітамінів.
До кінця дослідження, після закінчення десяти років, учені звернули увагу на те, що у 974-х зі всіх, таких, що взяли участь в дослідженні жінок, був констатований рак грудей і серед них, як з’ясували згодом учені, переважали жінки, що приймали полівітаміни.
Шведські учені підрахували, що вживання як мінімум семи пігулок полівітамінів в тиждень підвищував ризик захворювання раком на 19 відсотків в порівнянні з тими жінками, які зовсім не користувалися вітамінами.
"Хотя ми поки що до кінця не знаємо, чи є тут причинно-наслідковий зв’язок, наші результати, проте, викликають тривогу, яка має бути сприйнята серйозно і стати приводом для подальшої работы", – сказала Ларссон.
Безумовно, продовжила вона, дослідники врахували в своєму аналізі і такі чинники риски в розвитку раки, як спадковість, вживання алкоголю або гормональних препаратів. Проте, ризик впливу полівітамінів на розвитку раки грудей, згідно їх спостереженням, був підвищений.
На думку Ларсон, багато вітамінів, що містяться в свіжих фруктах або овочах, відрізняються від своїх штучних варіантів.
Як приклад шведська вчена назвала фолиевую кислоту, що міститься в багатьох полівітамінах. Вона, як показують досліди на тваринах, прискорює розвиток раки.
Продовжуючи роздуми з приводу можливого взаємозв’язку між раком грудей і полівітамінами, шведська вчена відмітила, що "есть дослідження, які показують, що у жінок, що приймають полівітаміни, щільніше груди. І якраз ущільнення грудей і є відомим чинником для розвитку раки груди".
Тому шведський дослідник радить не захоплюватися вітамінами.
"В полівітамінах особливої потреби немає, коли їси корисні і збалансовані для здоров’я продукты", – вважає вона.
Відзначимо, що раніше медики з’ясували, що вітамін С сприяє розвитку ракових пухлин.
Крім того, данські учені прийшли до висновку, що вітамінні добавки не приносять користі і можуть навіть бути небезпечними для життя.
Кілька років тому в авторитетному медичному журналі "Ланцет" з’явилися виводи подібного исследования: деякі вітаміни не тільки мають побічні ефекти, але і можуть привести до летальних наслідків.
Річ у тому, що вітаміни, які містяться в пігулках, декілька відрізняються по хімічній структурі від вітамінів, які містяться в овочах і фруктах. Саме тому, наприклад, антиоксиданти (наприклад, вітаміни С, Е) з фруктів в людському організмі працюють, а антиоксиданти з пробірки – ні.
Є і ще одна вагома причина – вітаміни природного походження завжди є "загрязненными", вони містять разные домішки, які і грають корисну для нашого організму роль.
Ці давно відомі біологам істини очевидними для медиків стали порівняно недавно.
Істочник: http://rus.newsru.ua
Фото: http://natural-medicine.ru/
admin | 18.05.2012 | В рубриках: Різне
Адрес для трекбека | Comments RSS